אודה מאוד למענה - הזמנתי באתר אנטרנט של חברה גדולה נעל שהיתה בהשקה- איך שפתחו את האפשרות להזמין (בשניה שפתחו- ישבתי על האתר ולחצתי ריפרש כל שניה עד שפתחו- אם תשאל אותי למה - הבן שלי ישב לידי) חלק מהמידות שסומנו כקיימות נעלמו מהמלאי כשבאים לשלם, מידה אחת הצלחתי לתפוס, שילמתי באשראי. בחלוף כשעתיים שלחו אלי הודעת ביטול כי הנעל אינה במלאי והחזר כספי אקבל בתוך 14 ימי עסקים.
באותו יום בשעה אחרת פורסמה נעל נוספת דומה נכנסתי לרכוש - שוב בשניה שפתחו אותה חלק מהמידות שהיו במלאי כבר לא היו, זו שהצלחתי לתפוס ושילמתי עליה לאחר כשעה קיבלתי הודעת ביטול ושוב הכסף יחזור בתוך 14 ימי עסקים.
מה עלי לעשות?
חלון שמופיע לאחר ביצוע התשלום יש הודעה כי התשלום לא מהווה הסכמה לרכישה ורק אישור ההזמנה במייל תהווה הודעה כי הנעל במלאי ויש עסקה.
אח"כ כשנכנסתי לבדוק האמור מופיע גם בתקנון המכירה (לפני שלוחצים על כפתור התשלום) (מי בכלל נכנס לקרוא תקנון?).
האם יש לי מה לעשות?
אודה מאוד לתשובה.
שלום,
שוחחנו על כך טלפונית והשבתי על שאלותיך.
כפי שהצעתי - כדאי להתחיל בשליחת מכתב התראה לפני תביעה לחברה לצורך קבלת הנעליים שהזמנת + פיצויים כספיים בגין הטעיית הצרכן, חוסר צום לב, הםרת הסכם, נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר