קיים לי חסכון פיננסי בחברת ביטוח מזה 3 שנים.
ברצוני לבטל את הפוליסה ולהחזיר את הכסף לחשבון (מעל 200 אלף) הגשתי בקשה ב-30 למאי לבטל את הפוליסה ב1/6, דרך המערכת שלהם, הפוליסה לא התבטלה ולאחר כמה ימים שלחתי מייל לכתובת תמיכה שהם מספקים, שם הזדהיתי וציינתי שוב את בקשתי מהראשון לחודש, קיבלתי מייל אוטומטי שהבקשה התקבלה ויחזרו אליי בהקדם, עבר יום ועדיין לא חזרו אליי, אני מוכן לחכות עוד כמה ימים.
אין לי עניין לרדוף אחריהם, האם יש עילה לתביעה קטנה בסך כמה אלפי שקלים? נציין כי לא קיבלתי מייל שמאשר את בקשתי מה-1/6 דרך האתר שלהם, אבל באתר אכן הועברתי למסך שהבקשה התקבלה.
שלום,
תהא לך עילה לתביעה בעניין באם יגרם לך נזק כתוצאה מכך שלא פעלו בהתאם לבקשתך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר