הזמנתי מוצר באתר כלשהו שהזמנתי ממנו בעבר עבור חמותי.
המוצר שהזמנתי כעת לא היה לחמותי.
בדף ההזמנה הזנתי בבירור את איש הקשר להזמנה.
בפועל, האתר שלח לחמותי את פרטי איסוף ההזמנה, הכולל את פרטי.
יש לציין שאני בתהליכי פרידה, וממש לא מעוניין ששום פרט יגיע לחמותי.
האם יש פה עילה לתביעה?
שלום,
מסיפור המקרה המתואר קשה לי להבין וומכאן לגזור האם יש עילה לתביעה בגין פגיעה בפרטיות בעניין זה. חסרים לי פרטים.
לדוגמא לא ברור מסיפור המקרה מהם הפרטים שנחשפו ? והאם לך יש עילה לתביעה בגין פגיעה בפרטיות או שמא דווקא לחמותך.
מסיפור המקרה לא ברור מי פגע בפרטיות של מי ובמה. איתך הסליחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע שנשלח לחמותי היה הפריט המוזמן, המחיר, פרטי האיסוף המלאים (מאיפה אפשר לאסוף וקוד האיסוף). יש לציין כי אני לא קיבלתי את המידע. היא העבירה לפרודתי והיא אליי.
שלום,
אמנם יש פה פגיעה בפרטיות, אך אני לא בטוח שבית משפט יפסוק פיצוי ללא הוכחת נזק במקרה זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר