שלום רב,
רכשנו תנור אפיה ולקראת תום שנת האחריות התנור התקלקל והזמנו טכנאי מטעם החברה לתקן. הטכנאי תיקן אולם לאחר חודשיים מתום האחריות של המוצר ועדיין לא עברו שלושה חודשים מהתיקון.
התקלה חזרה, פניתי לחברה שוב, לטענתם מה שקובע זה תום תקופת האחריות גם כשמדובר באותה תקלה וטרם עברו שלושה חודשים מהתיקון הקודם. זה לא מעניין אותם. מה אומר החוק במקרה זה?
תודה רבה
שלום,
מבחינת החוק מה שקובע הינו תום תקופת האחריות (גם אם בתקופת האחריות היהת תקלה דומה), אלא אם כן בכתב האחריות מצוין אחרת.
ראה בעניין זה תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר