טכנאים הגיעו 3 פעמים בזמנים שונים עד שהתקלה לבסוף תוקנה בתאריך 26/02. למרבה הצער המזגן התקלקל שוב ודיווחתי להם בתאריך 24/05/2023. החברה שתיקנה את המזגן נתנה 3 חודשי אחריות על התיקון. לטענת החברה עליי לשלם השתתפות עצמית כיוון שעברו 3 חודשים מיום הקריאה הראשונה ולא ממועד סיום הטיפול בפועל. האם זה הגיוני שלקח להם כ-3 שבועות לתקן את המזגן והם סופרים את תחילת האחריות החל ממועד פתיחת הדיווח הראשוני ולא מהמועד בפועל שהמזגן תוקן? אודה להתייחסות ולהפניה לסעיף בחוק באם ניתן. בתודה ובהערכה רבה על המענה.
שלום,
בהתאם למתואר - לא אין זה הגיוני.
ראה בעניין זה חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר