הזמנתי מוצר מאתר גדול שהתחייב למשלוח בין 3-5 ימים. אחרי שבוע + לא סופק מוצר וקיבלתי הודעה שהמשלוח נמסר לחברת שליחויות אחרת כשאותו אתר לא עובד איתו, בסוף פניתי אל חברת שליחויות שכבר יומיים מנפנפת אותי ולא יודעים להגיד איפה נעלם המוצר. מה אפשר לעשות?
שלום,
יש כמה דרכי פעולה והן נגזרות מרצונך.
ככל שאת מעוניינת לקבל את המוצר - עליך לפנות לחברה כבר עכשיו ולהודיע כי בשל התנהלות החברה בעניינך כעת את מבקשת פיצוי כספי בנוסף למוצר.
אפשרות אחרת היא לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה ותשלום פיצויים.
במידת הצורך וככל שיש בידיך את כל הראיות להוכחת הטענות את תהא רשאית להגיש תביעה בעניינך.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר