שלום, הזמנתי כורסא באינטרנט. תואמה מולי הובלה לתאריך מסוים אך המוצר לא הגיע. לא הספק ולא חברת ההובלה עונים לפנייתי בטלפון ובמייל וחברת האשראי מסרבת לזכות אותי.
מה ניתן לעשות?
שלום,
ככל שאינך מצליח לבטל את העסקה בעצמך ולקבל את כספך - יהיה צורך לערב עו"ד בעניין אשר יוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר