היי, הזמנתי ציוד מחברת השכרה לשעה 10 בבוקר. ב-12 וחצי בצהריים הודיעו לי שהמזכירה עשתה טעות ולא רשמה את הזמנתי והם יגיעו רק ב-16, מה שגרם לזה שהפסדתי מהאירוע סכום לא מבוטל.
בעל החברה התנצל בטלפון ולקח אחריות על המעשה ומעוניין להיפגש כדי לפצות אותי.
מה באפשרותי לעשות במקרה כזה?
שלום,
קראתי את סיפור המקרה, אך לא הבנתי את השאלה. מה הכוונה מה באפשרותך לעשות במקרה זה ?
האם את מתכוונת לשאול מהו סכום הפיצוי שעליך לדרוש ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר