שלום,
רציתי לדעת האם יש עילה לתביעה ומה ניתן לקבל מתביעה במקרה הזה.
בתאריך 15.4 הזמנתי ארון מאתר אינטרנט של חברה בארץ בסך 1500 ש"ח, אשר עלות משלוח והרכבה (בתוך 7 ימי עסקים שישלמו בבית הלקוח) 400 ש"ח.
יום לאחר הקנייה, נתבקשתי לשלם על המשלוח מראש (שלא כפי שכתוב באתר החברה) דרך חברה אחרת.
התאריכים למשלוח שניתנו היו מאוחרים מ-7 ימי עסקים, אך עדיין תיאמנו ל-7.5 את ההזמנה. חיכינו למשלוח ולא הגיע, ורק בסוף היום שלחו הודעה שלא יגיע.
אין עם מי לדבר - מחכים מעל שעה על הקו כדי לדבר עם שירות לקוחות ובסוף מנתקים לנו בפנים.
היום - כחודש אחרי - עדיין לא התקבל הארון (שוב אחרי תיאום מחדש להיום בפעם המי יודע כמה, ששוב לא הגיע).
אודה לעזרה ולהבין מה ניתן לעשות בנושא
שלום,
בשלב זה יש כמה אפשרויות :
אפשרות א' - ביטול העסקה + השבה כספית מלאה ותשלום פיצויים בגין הפרת הסכם, חוסר תום לב, הפרת הוראות חוק הגנת הצרכן, נזקים ועוגמת נפש.
אפשרות ב' - להסכים לקבל את המוצר בתוספת תשלום פיצויים על הפרת הסכם, חוסר תום לב, הפרת חוק הגנת הצרכן, נזקים ועוגמת נפש.
בכל אחת מהאפשרויות יש צורך לפנות כבר עכשיו בכתב לחברה בעניין.
אם החברה לא תפעל בהתאם לבקשתכם - השלב הבא יהיה להגיש תביעה כנגד החברה בגין כל האמור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר