היום במהלך תשלום בקופה בסניף רשת מזון גדולה, ניגשה עלי מנהלת סניף ומול כולם פירקה את הקניה שלי בטענה שאני עושה קומבינה עם קניית בשר.
לאחר שלא נמצאה :"שום קומבינה" לא קיבלתי אפילו הנצלות מינימלית.
פניתי לשרות לקוחות והם סירבו לטפל בתלונתי.
הייתי מושפל ומבוך מול כל הנוכחים הסופר. אני קונה שם באופן קבוע ועכשיו מתבייש אפילו להתקרב לשם.
מה עלי לעשות? האם לגשת למשטרה לתלונה? לתבוע פיצוי על עוגמת נפש?
תודה
שלום,
1. האם יש לך ראיות / צילומים להוכחת המקרה ?
2. אני מציע תחילה להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה (מעו"ד) לצורך קבלת התנצלות ופיצוי כספי.
3. במידה ומכתב התראה לא יסיים את העניין - אני ממליץ להגיש תביעה בבית המשפט (זאת ככל שיש לך ראיות להוכחת הטענות).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר