התחברתי לשירות הסיבים האופטיים של חברת תקשורת אחרי שהובטח לי איכות ויציבות, שילמתי כמה מאות שקלים. אחרי כחודשיים הייתה תקלה... פתחתי קריאת שירות ביום שבת בערב ואחרי התעקשות לטפל בתקלה בהקדם שלחו טכנאי ביום שאחרי שהגיע ואחרי בדיקה אמר שהבעיה מחוץ לבית ומתברר שהוא לא יכול לתקן אותה. הפסדנו יום עבודה וחיכינו לשווא. באותו יום "ראשון" דיברנו 4 פעמים עם חברת התקשורת וכל פעם עם נציג אחר עד שלבסוף הובטח לנו לטפל בבעיה עד יום שני סוף יום. יום שני הגיע, עד אחרי הצהריים לא קיבלתי תשובה לטיפול בבעיה, התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם מנהל הפעם, ואחרי בדיקה שלו הוא טען שמי שהיה אמור לטפל בבעיה נפל מהסולם ואין מי שיחליף אותו וכי הבעיה לא תטופל היום. אני עובד הייטק והאינטרנט בשבילי חיוני לעבודה. אחרי שרשרת האירועים הזאת האם יש עילה לתביעה?
שלום,
כן זו עילה לתביעה.
כעת צריך לבדוק האם יש ברשותך את כל הראיות להוכחת הטענות לרבות הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך בשל כל המתואר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר