הזמנתי מוצר, ביום שהיה אמור להגיע התקשרו לעדכן אותי שהייתה טעות במלאי, והמוצר לא יחזור ולא יהיה שוב אף פעם.
הציעו לי זיכוי / החלפה.
האם אין משהו אחר לעשות בנידון? רציתי את המוצר וחודשים ראיתי שהוא במלאי.
שלום,
מבחינת החוק - אסור לחברה לפרסם ולמכור מוצר שאין לה. משכך החברה עברה על החוק וכעת את רשאית לקבל פיצוי בעניין.
מן הסתם אם לחברה אין את המוצר היא לא תוכל לספק לך אותו, אך בוודאי אפשר יהיה למצוא פיצויי
הולם אחר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר