הזמנתי מזרן והובטח לי תאריך מקסימלי להגעה מול החברה טלפונית.
בהתאם לתאריכים סגרתי חוזה שכירות.
המזרן הגיע ביומיים איחור, כך שנאלצתי למצוא פתרונות אלטרנטיביים.
באותם תאריכים ניסיתי ליצור קשר עם החברה ולהבין למתי תואמה לי אספקה - ללא הצלחה. הגעתי לנקודה שבה דרשתי שמנהל יחזור אליי ורק אז תיאמו לי אספקה, גם זה ביומיים איחור. מנהל לא חזר אליי, כאשר עבר כבר שבוע (5 ימי עסקים).
מה ניתן לעשות במצב כזה?
שלום,
אם מדובר ביומיים איחור, הייתי פונה לחברה ומבקש פיצוי כספי. לא הייתי טורח לפעול משפטית (כיוון שסיכויים קטנים שבית משפט יתן סעד בעניין זה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר