שלום :-)
רכשתי ארון שירות (כ-700 ש״ח) באינטרנט לפני כחודש וחצי,
אמור היה להגיע מזמן – החיוב ירד – לא שמעתי מהספק
שירות הלקוחות בעיקרו השארת הודעה וחזרה בוואטאפ
הצ׳ט קרוב למביש, לפעמים מתרץ, לפעמים נטול הקשר – בקיצור אין עם מי לדבר
עשיתי מיני תחקיר באינטרנט – זו חנות עם ביקורות, חלקן טובות חלקן גרועות
שאלת תם: מה אני אמור לעשות כעת?
• לבקש את כספי בחזרה במייל?
• להגיש תלונה למועצה לצרכנות?
• לתבוע?
מה הדרך הסבירה לצאת מזה במינימום מאמץ ונזק?
שלום,
למעשה כל הדרכים נכונות בהתאם לסדר הפעולות שרשמת.
א. עליך לפנות לחברה במייל כדי לקבל את כספך
ב. אם זה לא יעזור אתה רשאי להגיש תלונה למועצה לצרכנות
ג. אם כל זה לא יעזור - אתה רשאי לתבוע.
כמובן שיש עוד אפשרויות נוספות - אך אלו בהחלט אופציות ראויות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר