שלום וברכה
לאחרונה התברר לי שניתן אולי לקבל פיצוי על איחור בהזמנה
אשמח לדעת האם אפשר לקבל גם בתנאים של הסיפור שלי:
חברת השליחויות שדרכה נשלחה ההזמנה שלחה ביום חמישי ב10 בבוקר הודעה שההזמנה תגיע היום. חיכינו אך לא ידענו מתי זה יגיע. בשעה 17 שלחו הודעה שחל עיכוב במסירה 'שלא בשליטתנו' וזה יגיע ביום העסקים הבא - יום ראשון. המשלוח אכן הגיע ביום ראשון אך האם ניתן לקבל על כך פיצוי? ואם כן איך מבקשים פיצוי מחברת השליחויות?
שלום,
בהתאם למתואר אתה רשאי לפיצוי מכוח "חוק הטבנאים" בסך של 600 ש"ח
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר