שלום,
אודה לקבלת התייעצות:
נרכשו מוצרים באמצעות אתר אינטרנט בתאריך 12.3.23.
המוצרים נשלחו באמצעות דואר ישראל בתאריך 14.3.23.
המוצרים לא התקבלו עד היום. קיימת תקלה בדואר ולא ניתן לאתר מקום החבילה, יתרה מכך רשום באתר הדואר כי החבילה נמסרה, ללא פרטים נוספים.
הספק שממנו נרכשו המוצרים קיים מספר בירורים מול שירות לקוחות הדואר אך עד היום לא הוצע לי פתרון בנושא שליחת מוצרים מחדש או החזר כספי. הספק מעביר אחריות לדואר ישראל ומבקש להמתין בסבלנות עד השלמת הבירור למי והאם נמסרה החבילה.
אבקש לדעת מהן זכויות הצרכן במקרה זה ובהתאם לאיזה חוק ניתן לקבל החזר כספי?
תודה רבה מראש
שלום,
בהתאם למתואר יתכן שהחבילה נמסרה לאדם אחר שאינו את.
בכל מקרה וככל שלא קיבלת את החבילה - את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך חזרה.
את גם רשאית לבטל את העסקה לאחר קבלת המוצר ובתנאי שלא פתחת או השתמשת בו.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר