ביצעתי קנייה באינטרנט. חלק מהמוצרים קבלתי וחלק הגיעו אך נלקחו ממקום האיסוף ע"י נציגי הרשת בטרם שהספקתי לאסוף אותם ולמרות שהייתי במקום וניסיתי למנוע זאת. פניתי אליהם אך ללא מענה.
השאלה - האם אני יכול טכנית וחוקית לבטל את התשלום דרך חברת האשראי (מדובר על התשלום על כל המוצרים. ולומר להם שאני מוכן לשלם על המוצרים שאספתי, או לחלופין שזה פיצוי על עגמת הנפש ובזבוז הזמן של ללכת לקנות שוב את המוצרים שלא אספתי).
לחלופין אני יכול לתבוע אותם.
השאלה מה עדיף לי לעשות.
תודה
שלום,
מבחינה חוקית אינך רשאי לבטל את העסקה דרך חברת האשראי כל עוד קיבלת את המוצרים / חלק מהמוצרים.
למיטב ידיעתי גם טכנית לא ניתן לעשות כן.
אתה בהחלט רשאי לתבוע את החברה בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר