אני וחברים שכרנו רכב 9 מקומות באיטליה לחופשת סקי. בעת חזרה לשדה תעופה בירידה מהרי אלפים בצרפת רכב התקלקל - בלמים נשרפו ונאלצנו לעצור. יצרנו קשר מיידי עם שירות לקוחות של החברה. לא קיבלנו שום עזרה או רכב חילופי וחיכינו לגרר 11 שעות בלילה חורפי ביער. פספסנו טיסה לישראל. נאמר לנו שאנחנו צריכים לפתור כל הבעיות לבד, לאסוף קבלות ונקבל פיצוי על הוצעות. סכום הוצעות הכולל הסתכם בכ-2700€.
עשינו הכל לפי הוראות שלהם.
בסוף אירוע פנינו לחברה אך לא קיבלנו מענה. אחרי 3 חודשים קיבלנו תשובה שאכן היתה תקלה בבלמים אבל אנחנו גרמנו לתקלה - טענה חסרה כל ביסוס עובדתי.
damage to the brakes was caused by an incorrect use of the vehicle.
הם לא מסכימים לפצות אותנו. ודורשים מאיתנו תשלום על עלות תיקונים ולוגיסטיקה - כ-5100€.
מה אנחנו יכולים לעשות במקרה הזה?
שלום,
קראתי את סיפור המקרה אך חסר לי מידע רב כדי שאוכל להשיב.
לדוגמא לא ברור האם מדובר בחברה בארץ (החברה ממנה שכרתם את הרכב) או באיטליה ?
האם את ההזמנה ביצעתם מהארץ ? דרך סוכנות מישראל ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר