שילמתי לחברת ביטוח ״דמי סליקה״ על כך שאקח בעזרתם הלוואה, התשלום נעשה טלפונית, קיבלתי קבלה ומסמך לחתום עליו שכתוב בו שהם יוכלו להשתמש בפרטים שלי על מנת לבצע בדיקות לגבי ההלוואה. בטלפון נאמר לי שיועץ פנסיוני יחזור אליי עד יומיים ומאז לא חזרו אליי, שלחתי הודעות לנציג שדיבר איתי ולא ענה, התקשרתי והגעתי למספר שגוי, הרגשתי מרומה ושמרגע שלקחו את העמלה ושילמתי לא טיפלו בי או חזרו אליי. שלחתי לו הודעות שלא חוזרים אליי ואני מעוניינת לבטל את העסקה, גם עליהן לא היה מענה. דיברתי עם חברת האשראי לגבי ״כשל עסקה״ והכסף חזר אליי והעסקה בוטלה, ברגע זה נזכר הנציג לחזור אליי ולענות לי להודעה והציג לי את החוזה שאני חתומה עליו (מעולם לא חתמתי על החוזה הזה, המסמך שחתמתי עליו היה מסמך אחר שעליו כתבתי למעלה), הוא אמר לי שראה שביטלתי את העסקה ושיש חוזה שאני חתומה עליו ושיחות מוקלטות ושאם חברת האשראי תזכה אותי ותיקח מהם את הכסף, הוא יערב את המחלקה המשפטית של החברה, רציתי לדעת האם במידה וחברת האשראי החליטה לזכות אותי הוא יכול לתבוע אותי?
שלום,
התשובה היא כן. אין כל רלוונטיות לעובדה שחברת האשראי ביטלה את העסקה לעניין האם החברה יכולה לתבוע.
השאלה שאת צריכה לשאול היא האם יש לחברה עילה לתביעה כנגדך. ובהתאם למה שאת מתארת התשובה היא לא. לחברה אין עילה לתביעה כנגדך, אך כאמור היא יכולה לתבוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר