שלו' וברכה,
אני הגעתי לחנות רהיטים בתאריך 24.01.2023 ע"מ לקנות ספרייה
ומאז מורחים אותי עד להיום (17.03.2023) פעמיים הביאו לי ארון לא תואם בצבעים, ומאז התחייבו להביא לי כמה פעמים את הצבע הנכון, בכל פעם ישנו תירוץ (שמסתבר שאינו נכון) כיום יש אצלי בבית את הארון שאינו תואם, אני כבר כמה פעמים פניתי אלייהם באזהרה שאם הם לא לוקחים את הארון אני זורק אותו לפח ואין לי אחריות וזה לא סותר את ההתחיבות שלהם. למעשה הם עדיין מורחים אותי
שילמתי את כל המחיר מראש בכרטיס אשראי בשמונה תשלומים ש2 מתוכם חיובו בפועל
אשמח לדעת איזה צעדים אלי לפעול כפי החוק ומה מיצוי הזכיות המגיע לי
שלום,
ככל שלא סופק לך המוצר שהזמנת - בשלב זה אתה רשאי מבחינת החוק לבטל את העסקה או לחילופין להסכים לקבל את המוצר לכשיגיע ול 2 האפשרויות מתווספים פיצויים בגין הפרת הסכם, הפרת חוק הגנת הצרכן, חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש.
אינך רשאי לזרוק את המוצר לפח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר