רכשתי מנוי בסטודיו לאימונים על סך 400 לחודש, שילמתי בחודש ינואר 400₪ ולאחר כמה ימים נאלצתי לבטל עקב בעיות בריאותיות. בתקנון של המכון היה כתוב שניתן לקבל החזר כספי במידה ויהיה אישור רפואי, הגשתי את האישור, הבטיחו לי זיכוי, חיכיתי לו במשך חודש עם שיחות כל יום למשרדים של המכון. קיבלתי את הזיכוי לאחר חודש, ואז ראיתי שבפברואר חויבתי שוב על 400₪. פניתי ישירות לבעלת המכון ואחרי ההסבר על הסיטואציה הבטיחה לי שהיא מיד עושה לי זיכוי ותדאג לכך שזה לא יקרה שוב, כי אפילו לא הייתי במכון אף פעם וחויבתי כבר פעמיים. היא שלחה לי חשבונית ידנית על זיכוי של 400₪ ואמרה שאראה את הזיכוי תוך 14-21 ימי עסקים. חוץ מזה שעבר כבר חודש ועדיין לא ראיתי את הזיכוי בחשבון, היום
(שזה התאריך של החיוב אשראי שלי) ראיתי שחויבתי שוב גם החודש, וזה אחרי שבעלת המקום הבטיחה שתמחק את הפרטים שלי וזה לא יקרה שוב. האם זה אומר שגם לא קיבלתי זיכוי עדיין וגם חויבתי עוד פעם. האם יש עילה לתביעה? תודה
שלום,
בהתאם למתואר בסיפור המקרה - בהחלט יש לך עילה לתביעה. כעת יש לבחון אלו ראיות יש ברשותך להוכחת הטענות.
לידיעתך - בעניין המתואר - ניתן לתבוע על סכום פיצוי ללא הוכחת נזק בסכום של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק מכוח חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר