הבת שלי עשתה הזמנה עם דיירקט, טעו בהזמנה שלחו משהו אחר באותו היום ביקשה ביטול עסקה ביצעו ביטול אך הכסף לא חזר לחשבון מה עושים?
שלום,
תחילה יש לפנות לחברות המעורבות (חברת האשראי והחברה ממנה נרכשה העסקה) לוודא שאכן בוטלה העיסקה ולוודא מתי הכסף הוחזר.
ככל שלאחר פנייה לחברות לא ימצא הכסף - ממליץ לפנות לעו"ד כדי שיסייע בהשבת הכספים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר