טלפון חדש באחריות רשמית של סאני ישראל עבד לא תקין שבוע מיום הרכישה.
לאחר פניות חוזרות לשירות שלהם, ו3 פעמים שהטלפון נשלח למעבדה וחזר עם אותה תקלה, הוחלף המכשיר.
אני רואה לנכון לתבוע את החברה על התנהלות לא נכונה, חוסר יכול לצלם בזמן טיול בחול ועוגמת נפש.
אני לא בטוח אם אני אמור לתבוע את סמסונג או את סאני.
ואני גם לא מצליח למצוא את הכתובות של אף אחד מהם.
אשמח לעזרה!
תודה מראש.
שלום,
אני מציע לך לתבוע את 2 החברות יחד באותה התביעה. סמסונג על כך שמכרה לך מוצר תקול בהתחלה וחברת סאני בגין רשלנות מקצועית בתיקון המכשיר.
ובקשר לכתובות - אין זה המקום המתאים לפרסם את כתובות החברות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר