שלום,
הזמנתי לפני כחודש מאתר ישראלי מוצר, בתקנון שלהם כתוב שתוך 5 ימים המוצרים צריכים להגיע אבל בגלל המבצע שהיה הם כתבו שזמני האספקה צפויים להתעכב.
חודש המתנה נשמע לי מאוד לא סביר. הם לא עונים בכל מקום שניסיתי לפנות אליהם.
מה אפשר לעשות? האם אפשר לקבל פיצוי ואם כן איך?
תודה
שלום,
1. לגבי שאלתך מה ניתן לעשות - ככל שאינך מצליחה לפעול מול החברה בעצמך - את ראשית לפנות לעו"ד כדי שהוא יפנה בשמך בעניין.
2. כן, בהתאם לחוק את רשאית לפיצוי כספי כיוון שהחברה הפרה הסכם מולך וממשיכה ונוהגת בחוסר תום לב כלפיך.
3. את רשאית להגיש תביעה לבית המשפט לצורך קבלת פיצוי כספי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר