שלום,
התקשר אלי נציג מחברת אשראי מוכרת וסיפר לי שהחברה שלחה אלי חידוש לכרטיס אשראי שיש לי (למרות שהכרטיס שלי עוד בתוקף) אך הכרטיס הלך לאיבוד בדואר ולכן הוא מתקשר לתאם שליחה עם שליח.
לאחר שהכרטיס הגיע והתקשרתי לשירות לקוחות להפעיל אותו התברר שזה כרטיס אשראי חדש לגמרי! והוא נוסף למה שיש לי!, לא חלופי ולא חידוש.
למרות שלא נגרם לי נזק (כי ביטלתי את הכרטיס מיד) - האם יש עילה לתביעה על הטעיית צרכן או מרמה?
תודה
שלום,
ככל שאכן מדובר במרמה או הטעיית צרכן יש לך עילה לתביעה בעניינך.
כמו כן, נזק נחשב גם עוגמת נפש, בזבוז זמן, כעסים וכד'.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר