היי,
רכשתי נופש לפני כחודשיים, ובמייל שנשלח לי ראיתי בדיעבד שהמקום לא מחזיר כלל כסף במקרה של ביטול הנופש. לאחר שיחה עם מכרים על אותו מקום, הבנתי שהמקום ברמה מאוד נמוכה ולא כפי שהם מפרסמים, וכן הם דואגים באופן שיטתי למחוק ביקורות. עקב כך אני רוצה לבטל את ההזמנה (מדובר בשני לילות בחול המועד פסח). האם מותר להם לא להחזיר לי את הכסף?
שלום,
מבחינת החוק - הצד השני צריך לאפשר לבטל עסקה.
אני מציע לשוחח עם הצד השני ולהגיע להסדר בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר