קנינו בר מים מחברה (שבדיעבד מסתבר שזה מאוד שכיח אצלם) ואחרי כ-3 חודשים הופיעו בעיות במוצר. הגיע טכנאי ופגע במוצר במהלך התיקון, ולקח אותו למעבדה. כעת אנחנו ללא המוצר ששילמנו עליו וכל ההתנהלות עם החברה הזו גרמה לנו לעגמת נפש רבה מהרגע שביצענו את העסקה איתם.
כיום אנחנו רוצים לבטל איתם את העסקה.
לפי ביקורות שראיתי עליהם, זה נראה שזה פשוט דפוס, הם מוכרים מכשירים תקולים ללקוחות, התקלות מופיעות בתום הימים שניתן לבטל עסקה לפי החוק, ואז תוקעים אותנו עם המוצרים ולוקחים את הכסף.
שלום,
קראתי את סיפור המקרה. איך אני יכול לסייע ? מהי שאלתך ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר