שלום רב, לפני כשנתיים, בזמן קניות שביצעתי ברמי לוי הציעו לי לקבל את כרטיס האשראי של רמי לוי, והסכמתי. מסתבר, שצרפו אותי לתוכנית חודשי קבוע של ישראכרט, ללא ידיעתי המפורשת.
התוכנית הזו אומרת, שמידי חודש ירד מחשבוני 4,000 ש"ח - סכום עגול. במידה ואני חורגת מהסכום, הסכום החורג עובר לתשלום לחודש הבא, בנוסף לריבית.
וכך, ללא ידיעתי, היו חודשים שחרגתי מהסכום המצוין, החריגות עברו לחודש שאחרי, והריבית תפחה לה, עד שבמקרה גיליתי הודעת SMS, שאומר שהגעתי לחוב לכרטיס האשראי של יותר מ 40,000 ₪.
בקיצר, רציתי לדעת אם יש כאן עילה לתביעה ייצוגית. אני מאמינה שאני לא היחידה שנפגעתי מאנשי המכירות של רמי לוי, ומכך שחברת האשראי לא מבצעת טלפונים יזומים ללקוחות שקיימת אצלם חוב כזה גבוה. זה הרי ברור, שמי שיש לו חוב כזה, או שהם לא מודעים לכך שהם בתוכנית כזו, או שהתוכנית לא מתאימה להם.
שלום,
אינני עוסק בתביעות ייצוגיות. מציע לך לפנות לעו"ד העוסק בתחום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר