שלום,
חברת פתאל ביטלה הזמנה של חופשה במלון שלהם עקב בעיות משפטיות שהיו להם עם המלון ופסיקה של בית המשפט שהם צריכים להעביר את ניהול המלון לחברה אחרת. ההזמנה בוצעה דרך האתר של פתאל ושולמה ישירות אליהם. בתנאי ההזמנה כתוב שבמקרה של ביטול העסקה על ידי החברה הלקוח יקבל החזר כספי. למרות זאת, החברה טוענת שהיא לא יכולה לעשות החזר כספי ומסתתרת מאחורי טיעונים של הליכים משפטיים נגד החברה השניה. הם מציעים מלונות אחרים שאנו לא מעוניינים בהם ומה שאנו מעוניינים בו הם לא מוכנים כי זה מלון יותר יקר באופן כללי. אנחנו מבינים את זה ולכן מעוניינים לקבל החזר כספי וזהו אך כאמור הם לא מוכנים. האם אנחנו חייבים להסכים למלון אחר שהם מציעים או שמבחינה חוקית הם חייבים להחזיר לנו את הכסף ואפשר לתבוע אותם על זה? מצורף צילום של החלק הנוגע לביטול מצב החברה בתנאי ההזמנה. תודה רבה!
שלום,
בהתאם למתואר על החברה להשיב לכם את כספכם + תשלום פיצויים בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לכם. אינכם מחויבים לקבל מלון אחר אותו החברה מציעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר