שלום וברכה,
רכשתי קורס דיגיטלי לעיצוב בלונים באירועים, קיבלתי את הקוד כדי להיכנס לקורס. לא הצלחתי להיכנס אליו כיון שיש לי סינון לאינטרנט וזה לא נתן לי, התכתבתי עם בעלי הקורס על כך, הם אמרו שכל עוד לא פתחתי אף קורס אני יכולה לקבל החזר כספי מלא.
לאחר ניסיונות רבים כדי להצליח לצפות בקורס, זה לא צלח. ביקשתי החזר, הבעלים אומרים שעברו יותר משבועיים לכן אין החזר.
למרות שעד לפני שבועיים עדיין דנו ביחד איך ניתן לצפות בקורס ולעלות על המכשולים.
מה עלי לעשות? האם הם צודקים, ולא מגיע לי החזר?
לא פתחתי שום סרטון.
שלום,
בהתאם למתואר וכל עוד בתקופת השבועיים הזו ניהלת שיח עם החברה, אזי את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
למעשה מה שאת מתארת כאן זה שהחברה משכה אותך בכוונה שבועיים ימים כדי שתפספסי את הזכות לביטול וזה לא חוקי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
קנית הקורס היה בתאריך 8 בדצמבר, מאז התכתבנו הרבה בכדי לבדוק ולברר דרכי התחברות וזה לא צלח,
הם אמרו שכל עוד לא פתחתי שום סרטון, אני יכולה לבטל.
בתאריך 31 בינואר, בקשתי סופית לבטל, הם לא מסכימים כי עברו שבועיים מהרכישה.
כל התקופה דנו על כך שאין לי גישה לקורס וניסינו למצוא פתרונות. שראיתי שאין פיתרון בקשתי החזר, ולא פתחתי שום סרטון.
האם הם צודקים, ולא מגיע לי החזר?
שלום,
בהתאם למתואר וככל שבכל הזמן הזה לא הצלחת להיכנס למערכת ולמעשה הצד השני הוא שמשך אותך וגרם לך לאבד את זכותך לביטול בתוך 14 יום, את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר