שלום רב,
ביצעתי רכישה של פריט ריהוט באתר של אחת הרשתות הגדולות. לאחר יומיים שלחו לי מייל שהתברר כי הפריט חסר במלאי. בתקנון באתר רשום: "אם אזל המוצר מהמלאי לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם המשלוח ללקוח). בוטלה ההזמנה כאמור, החברה לא תהא אחראית ולא תישא בכל נזק שנגרם ללקוח ו /או לצד שלישי, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר".
מה החוק אומר במקרה הזה? האם הם אכן יכולים לבטל את העסקה מבלי לפצות את הלקוח?
בתודה מראש
שלום,
חוק הגנת הצרכן מגן על הצרכן ולא על המוכר.
מרגע שחברה מכרה מוצר ואישרה מבחינת החוק אין היא יכולה לבטל את העסקה על דעת עצמה ובאופן חד צדדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה על המענה. מה האפשרויות העומדות לרשותי במקרה זה?
שלום,
אפשרות 1 - דרישה לקבלת המוצר בהתאם להזמנה (ההסכם ביניכם).
אפשרות 2 - הסכמה שלא לקבל את המוצר + השבה כספית + תשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר