שלום, קניתי מכשיר סלולרי חדש לאחר שהשתמשתי בו שמתי לב שהסוללה שלו נגמרת בקצב מהיר מאוד מהרגיל. דיברתי עם נציג של החברה של המכשיר והוא אמר לי שתוך שבועיים זה אמור להסתדר. שבועיים עברו ועדיין הסוללה נגמרת בקצב לא רגיל. מה אני יכול לעשות? האם אפשרי לבקש החלפת המכשיר? אם כן ממי צריך לדרוש מהחברה או מהחנות שקניתי? תודה
שלום,
בהתאם למתואר מכרו לך מוצר לא תקול ועל כן אתה רשאי לבקש להחליף את המוצר לאחר - חדש ותקין.
עליך לפנות בעניין זה תחילה לחנות ממנה רכשת את המוצר ולאחר מכן לחברה עצמה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר