נשלח אליי כרטיס אשראי דרך חברת שליחויות ותואם משלוח בטווח של 3 שעות. לקראת סיום טווח השעות קיבלתי הודעה שהשליחות מתעכבת ותסופק לא מאוחר מ3 שעות מטווח השעות שתואם. בסופו של דבר הכרטיס הגיע בשעתיים וחצי איחור.
לפי מה שהבנתי מקריאה בפורום, זה נכלל בחוק הטכנאים, אבל לא הצלחתי להבין ממי אני אמור לבקש את הפיצוי, מחברת השליחויות או מחברת כרטיסי האשראי שהשתמשה בהם?
שלום,
מחברת השליחויות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר