שלום רב,
לצערי קיימת שיטה חדשה שעו"ד לוקחים את כל הכסף מראש, אך נותנים תחושה שהם לא חייבים לתת שירות מינימאלי. אני לא רוצה להתלונן לחינם בלשכת עו"ד. ושם לא ניתן לשאול אם ההתנהלות היא איטית וראויה. את מי ניתן לשאול?
2.בקרוב יש לי דיון הוכחות מאד חשוב ודי מכריע בתיק, ההכנה שעברתי היא הכנה של טיפים שרשומים באינטרנט. בשיחת עבר עם העו"ד טען שהוא אמור לעשות סימולציה, אך לא טרח וכבר טס לחו"ל (משם אינו עונה) וחוזר יום לפני דיון. אציין שבפעם הקודמת כבר דחה את אותו דיון מכיוון שגם אז טס עד יום לפני. מה עושים במקרה כזה? אני מרגישה שאני לא מוכנה בכלל. והדיון הזה חשוב מאוד.
שלום,
קצת מוזר לפנות לעו"ד כדי לברר על התנהלותו של עו"ד שאת שירותיו שכרת.
אני מתנצל, אך זה לא אתי יהיה מצידי להגיב על מקרה שאינני מכיר.
כאשר לקוח פונה לעו"ד לצורך בחינת רשלנות מקצועית - עליו להציג את כל סיפור המקרה, ההתנהלות וראיות להוכחת הטענות.
איתך הסליחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר