שלום,
אמא שלי בת 87 אישה סיעודית, שאינה יודעת קרוא וכתוב...היתה מנויה לחברת הוט, לאחר בעיות תקשורת וקליטה, בקשתי להתנתק) בחברה טוענים שיש הקלטה על איום בהתנתקות( אך אין בקשה רישמית להתנתקות...
גבו 10,000 במשך שנתיים מבלי שהיינו מודעים לכך( הטלפון והכבלים מנותקים שנתיים)
בחברה טוענים שהחובה להתנתוק מוטלת עלנ( כמובן שהודענו אך אין לנו דרך להוכיח) שואלת לתומי מה קורה עם אישה שעברה לבית אבות? נפטרה? ערירית?
למה האחריות תמיד על הצרכן?? איפה האחריות של החברה לבדוק שהמנוי לא פעיל?
למה רק מחובתה רק ליצור קשר כשיש בעיה בתשלומים??
אשמח ליעוץ בעניין,
תודה! אילנה
שלום,
קראתי.
את מוזמנת ליצור איתי קשר בטלפון או במייל לצורך קבלת ייעוץ משפטי בעניינכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר