שלום,
הזמנתי מוצר (ריהוט גן) מספק כלשהו בארץ. תואמה איתי שליחות ליום מסוים עם טווח שעות של 4 שעות. המשלוח לא הגיע, כשהתקשרתי לברר נאמר לי שהמוצר נפגם בליקוט מהמחסן ואין מוצר אחר.
1. האם מגיע לי פיצוי לפי חוק הטכנאים על כך שתואמה איתי שליחות וחיכיתי בבית ולא הודיעו לי בכלל שהמשלוח כלל לא יגיע.
2. האם אני זכאי לתבוע גם על יום עבודה (מה אני צריך לספק/להוכיח)?
3. האם אני זכאי לפיצוי גם על עוגמת נפש? ריהוט הגן היה אמור לשמש לאירוח באותו שבוע ובנוסף לא מדובר בעיכוב אלא בכלל במוצר שבסופו של דבר לא סופק. (יש לציין שהכסף עבר לחברה ורק לאחר שהתלוננתי הכסף הוחזר).
שלום,
1. מגיע לך פיצוי מכוח חוק הטכנאי על כך שהמתנת בבית ולא הגיעו ולא עדכנו אותך ובסך של 600 ש"ח.
2. כן, אתה זכאי. עליך להוכיח כי לקחת יום חופש מהעבודה (להציג נזק שנגרם לך).
3. כן, בהחלט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר