שלום, אני מניקוריסטית ורכשתי מאתר של מישהי מספר מוצרים שהגיעו לסך של 2,300 שקל, בהמשך הקנייה התגלו לי כמה וכמה קודי קופון של כ 15% הנחה מעוד קולגות שנמצאות בתחום מתוך הקבוצה שלנו, לאחר ההזמנה והקשת קודי הקופון המחיר צנח ל 300 ש״ח. לאחר כמה שעות בעלת העסק שולחת לי הודעה כי נפלה טעות והיו בעיות באתר שנתן אפשרות למעל קוד קופון אחד. השאלה שלי זה אם היא זכאית לבטל לי את ההזמנה ולהציע ״מתנה ממנה בקניה״ אבל לא לתת לי את המוצרים שכבר קניתי ושילמתי עליהם. תודה מראש
שלום,
בהתאם למתואר - על הצד השני לספק לך את המוצרים כפי ובהתאם לדרך שרכשת ולא לשנות את ההזמנה בשל תקלה על גבך.
במילים אחרות, את הטעות הצד השני צריך לספוג.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר