אני כבעל עסק למוצרי תינוקות, בטעות אני/עובדת שלי הדביקה על איזה מוצר בטעות מיר זול 180 שקל מהמחיר האמיתי, האם הלקוח יכול לעמוד על שלו שאני חייב לתת לו את המחיר הרשום על המוצר?
איפה ההיגיון של החוק? בגלל טעות אני בעל עסק קטן שבקושי בקושי מרוויח, אמור להפסיד 180 שקל על כזה טעות?
שלום,
אכן כך קבוע בחוק הגנת הצרכן.
ההגיון נמצא אצל המחוקק אשר חוקק את החוק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר