חברת תעופה כתבה באתר שיש אפשרות לביטול הכרטיס וקבלת שובר לשימוש בקיזוז דמי ביטול אבל כשהתקשרתי לבדוק את האפשרות לאחר קניית הכרטיס בשירות הלקוחות אמרו לי שאין אפשרות כזאת ושאני צריכה להוסיף הרבה כסף כדי לשנות את הטיסה (בהתחלה גם אמרו לי שרק נציג מכירות יכול לטפל בזה ואני לא יכולה לדבר איתו כי הם מתעסקים רק בטיסות שב-72 שעות הקרובות- קחו בחשבון שקניתי את הכרטיס מעל לחצי שנה לפני הטיסה כדי לחסוך עלויות).
שלום,
כן בהתאם למתואר יש עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר