הזמנתי מיטה בתאריך 6.10.22 ונאמר לי כי תגיע תוך 40 ימי עבודה. לא עודכנתי כי חל עיכוב במשלוח והמיטה אמורה להגיע אליי רק בתאריך 21.12.22. האם יש מקום לדרישת פיצוי?
שלום,
כן בוודאי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר