שלום,
הזמנתי פינת אוכל חדשה דרך אתר מסוים. במעמד ההזמנה נאמר כי פינת האוכל תגיע תוך 14 ימי עסקים. היום נגמרו 14 ימי העסקים, דיברתי עם הספק של פינת האוכל ישירות ונאמר לי כי הם מודעים לעיכוב ופינת האוכל צפויה לצאת בסוף החודש או תחילת החודש הבא (ז"א לפחות עוד 14 ימי עסקים - פי שניים מזמן ההמתנה המקורי, לפחות).
האם יש מה לעשות בנידון? בחברה הציעו לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי - פתרון שפחות מתאים לי כי אני מעוניין בפינת האוכל הספציפית ההיא. האם יש אפשרות לקבל פיצוי כספי על עוגמת הנפש?
אציין כי היא מיועדת לדירה חדשה (וריקה) אליה נכנסתי כבר והייתה אמורה לשמש אותי לארוחות (ולא רק לאירוח), כרגע אוכל על שולחן מתקפל שהבאתי במיוחד.
חיכיתי מעל שבועיים כדי לגלות זלזול מוחלט וכי עליי לחכות במקרה הטוב את אותה כמות זמן. מה אפשר לעשות?
שלום,
בהתאם למתואר החברה הפרה את ההסכם מולך ובנוסף נגרמו לך נזקים ועוגמת נפש ועל כל אלה על החברה לפצותה.
לידיעתך - החברה אינה רשאית לבטל את העיסקה במיוזמתה. בהתאם לחוק הגנת הצרכן אתה הוא בעל זכות הביטול.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
האם החברה יכולה לסרב לשלם פיצוי? מה עליי לעשות אם היא מסרבת?
מה הוא סוג הפיצוי שהם אמורים לשלם (זיכוי כספי, החזר כספי, כל דבר העולה על רוחם?)?
מה אם במקום לשלם פיצוי החברה תאיים לבטל את ההזמנה/מבטלת את ההזמנה?
מה אם החברה תסרב לממש אחריות בהמשך (בהנחה וישולם פיצוי)? למשל, הרהיט יפגע במהלך ההובלה והחברה תסרב לקחת אחריות (או גרוע מכך, תפגע במוצר במזיד).
שלום,
פנית לפורום משפטי כדי לשאול מה החוק קובע בעניינך ולא מה החברה תעשה.
בוודאי שהחברה יכולה לסרב לשלם פיצוי.
אם החברה מסרבת - אתה רשאי להגיש תביעה לבית המשפט בעניינך (יש לך עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות) ובכל מקרה אחר אתה רשאי לתבוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר