שלום, לפני כחודש בתאריך ה-4/11 ביצעתי עסקה במכון לייזר להסרת שיער (חבילה לכול החיים במחיר 2500 ש"ח).
לאחר טיפול אחד נוכחתי לגלות חוסר מקצועיות, והמתנה ארוכה למציאת תורים.
התחרטתי ורציתי לבטל את העסקה עוד לפני שעברו 14 יום מביצוע העיסקה אך נאמר לי מצד פקידת השירות שלא ניתן לבטל.
בלית ברירה נקבע לי תור נוסף להיתרשמות נוספת בסניף אחר אך אינני מעוניינת להמשיך את החבילה עם עסק זה. דיברתי עם המנהלת אזור וגם שם היא ציינה שאין דבר כזה לבטל.
השאלה שלי היא כזאת. עברתי רק טיפול אחד, ואני לא מעוניינת להמשיך את טיפולי הלייזר עם הסניף הזה. האם קיים דבר כזה שאין החזר כספי? שאין נוהל ביטולים?
(כמובן שאינני מצפה להחזר כספי של 100 % משווי העסקה. אבל לפחות 90 או 80 %).
חשוב לציין שהעסקה בוצעה בטלפון ובמעמד העסקה לא נאמר לי שאין כזה דבר לבטל עסקה.
רק לאחר שסגרתי את העסקה נשלח לי הודעה לוואטספ עם קבלה שבה כתוב שלא ניתן לבטל את העסקה לאחר טיפול.
האם זה חוקי והגיוני לכפות עליי את המשך הטיפול בניגוד לשביעות רצוני?
שלום,
קראתי את הדברים.
כדי שאוכל להשיב לך יש צורך לעיין בהסכם בכתב ביניכם ובמכלול הראיות בעניינך להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר