שלום,
הזמנתי 10 מארזי קפסולות ולאחר שהגיעו שמתי לב שהן פגות תוקף. לאחר דין ודברים עם החברה, הוחלט להחליף לי את המארז. המארז החדש הגיע גם כן פג תוקף. לאחר שיחה חוזרת עם החברה, הובהר לי כי התאריך הנקוב הוא תאריך ייצור, למרות שבמפורש התאריך שרשום הוא תאריך שרשום מתחת ל-"best before". כאשר פניתי שוב לחברה, והצגתי להם מארז זהה בחנות של רשת מתחרה אשר התאריך הוא תאריך עתידי (וממילא לא ייתכן שהוא תאריך ייצור) החברה הפסיקה לענות למיילים שלי.
לאחר דיווח למועצה לצרכנות, יצר איתי קשר בעלי החברה אך הבטיח בדיקה, כרגע אני עדיין מחכה.
מבדיקה יזומה שערכתי מתברר כי החברה משווקת המון מארזי קפסולות, תמיד תמיד היא מציינת תוקף עבור הקפסולות, אך ספציפית לגבי הפרסום הזה היא לא רשמה את התוקף.
כרגע עבר יותר מחודש מאז רכישת הקפסולות והמוצר פג התוקף עדיין אצלי.
מה אוכל לעשות?
שלום,
בהתאם למתואר הסטטוס הוא שאתה ממתין לתגובת בעלי החברה.
בשלב זה אני מציע להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה לצורך החלפת המוצר למוצר בתוקף ותשלום פיצויים כספיים.
ככל שמכתב התראה לא יסייע השלב הבא יהיה הגשת תביעה.
יתכן כי ניתן להגיש גם תביעה ייצוגית בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר