ב-16/09 ביצעתי הזמנה של מכשיר שהיה בהשקה, הוסבר לי שהתאריך אספקה הוא משוער ויש להמתין עד 31 יום. לאחר שעברו להם 31 יום הבטיחו לי שההזמנה שלי תסופק לי ב10/11, הזמנה לא סופקה ועד היום אני ממתינה לקבל את ההזמנה שלי, דרשתי לקבל פיצוי והם טענו שאין פיצוי להציע, או להמתין בסבלנות או לבטל את ההזמנה, טענתי בפניהם שבמקומות אחרים אספקת המכשירים לא מתעכבת על פי בדיקות שביצעתי. הטיעון שלהם הוא שיש משבר עולמי ובשל כך אספקת המוצר מתעכבת אבל במקומות אחרים אין שום משבר שצוין שמעכב אספקת מוצרים, האם במצב כזה יש עילה לתביעה? (אני כבר שילמתי על המכשיר שרכשתי).
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה.
ובכל מקרה את רשאית לקבל פיצוי בגין איחור באספקת המוצר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר