רכשתי שעון חכם של חברה מוכרת באוקטובר 21 בייבוא מקביל.
בסוף חודש נובמבר 22 המכשיר מת כתוצאה מעדכון תוכנה תקול של החברה העולמית.
לאחר שבדקתי, היבואנית שלהם בישראל מכירה בבעיה והזמינה אנשים לטפל בה. פניתי אליהם ושאלתי באופן אישי אם זה משנה היכן ומתי קניתי, ונאמר לי שלא מכיוון שזו תקלה עולמית הם יטפלו בי לא משנה מה וללא עלות.
הפקדתי את המכשיר במעבדה וקיבלתי הודעת סמס בלבד שבה נאמר שייקח 5 ימי עסקים לאבחן את הבעיה.
בתום 5 ימים ומשלא קיבלתי עידכון,
נכנסתי לאתר שם נאמר שלוקח 10 ימי עסקים.
לאחר שעברו 11 ימי עסקים, פניתי לנציג טלפוני של היבואנית ושם נאמר לי לראשונה שמכיוון שאין לי אחריות יצרן (תמה שנה) ולא אחריות יבואן (לא נרכש דרכם) הם צריכים אישור מהחברה העולמית לטפל ולא ניתן לי צפי תיקון מעבר לכך. רק אחרי שאני חייגתי בתום כל ימי העסקים נאמרו לי כל הפרטים הנ"ל.
עברו 16 ימים מיום ההפקדה ו-11 ימי עסקים - ואין צפי קונקרטי.
מרגיש שיש פה חוסר מקצועיות וחוסר צדק.
האם יש עילה לתביעה?
שלום,
בהתאם למתואר אין פה עילה לתביעה בעניינך.
אני מציע בשלב זה להמתין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר