שלום רב,
רכשתי בבלאק פריידי זוג מכנסיים מחנות אינטרנטית ידועה. ביצעתי את ההזמנה והתשלום וקיבלתי חשבונית על כך למייל. לאחר שלושה ימים נשלחה לי הודעה לפיה ההזמנה מבוטלת מכיוון שהפריט חסר במלאי. האם זה חוקי? מה הזכויות שלי בנושא? אציין שקניתי דרך מועדון עובדים את הפריט ולכן לא ניתן לקבל החזר כספי באשראי אלא רק זיכוי לאתר ממנו קניתי, דבר שאני מאוד לא מעוניינת בו בטח אחרי התנהלותם. אשמח לתשובתם, תודה רבה!
שלום,
בהתאם למתואר - החברה / חנות לא יכולה לבטל את ההזמנה (אין לה זכות שכזו ... מכוח חוק הגנת הצרכן אשר מגן על הצרכן). בעניין זה חוק הגנת הצרכן קובע פיצויים ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר