הזמנתי מסך טלוויזיה מבית עסק באינטרנט במחיר אטרקטיבי בלילה עד שבוע אספקה, בבוקר קמתי וראיתי שהמחיר נשאר זמין והזמנתי עוד מסך. נכנסתי לבנק וראיתי חיוב על שני המסכים מהמסגרת שלי וכמובן קיבלתי אישורי הזמנה במייל. אחרי שעה קיבלתי שיחה מבעל העסק בהתחלה הוא אמר שלא ניתן לספק עד שבוע וייקח עד 80 יום בגלל בעיית מלאי ושאל אם לבטל, אמרתי לו שזה לא מקובל עלי ושלא יבטל. אחרי שעה הוא התקשר ואמר שהוא לא יכול לספק לי את המסכים בכלל ושמותר לו לבטל עד 24 שעות מרגע הרכישה. האם זה חוקי? תודה רבה
שלום,
לא. לא רק שזה לא חוקי. חוק הגנת הצרכן קובע פיצויים ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח בגין התנהגות שכזו.
כמו כן, חוק הגנת הצרכן מאפשר רק לצרכן לבטל עיסקה ולא למוכר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר