שלום
שלחתי את המחשב (שלא באחריות) לצורך טיפול ב-2 תקלות:
המחשב נמסר למעבדה חיצונית המשרתת את החברה.
כעבור זמן קיבלתי הצעת מחיר לתיקון של שתי התקלות של כ-6000 ש"ח (לא כלכלית). ו-500 ש"ח לתקלה אחת בלבד.
לאחר שדיברתי עם המנהל (לא של המעבדה החיצונית) הוא הסביר לי כי לאחר בדיקה מעמיקה ושיחה עם מנהל המעבדה התברר כי תקלה א' היא גם הסיבה של תקלה ב' ולכן יש לשלם רק כ-500 ש"ח וזה יפתור את שתי התקלות (וכי הם תמיד נותנים הצעת מחיר ראשונית מוערכת ולא מדויקת).
לאחר התיקון הארוך התברר כי לא נפתרה התקלה בכלל וכי יש לשלם 6000 ש"ח. המעבדה החיצונית מכחישה שיחה עם המנהל של החברה.
האם ניתן לתבוע אותם על מחשב חדש? (מחירו עולה על 6 אלף).
תודה מראש
שלום,
אתחיל מהסוף ואומר שכדי להצליח בתביעה יש צורך בעילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות.
בהתאם למתואר אני לא בטוח שיש לך עילה לתביעה וראיות מתאימות להוכחת הטענות בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר