רכשתי מחברת תיירות באינטרנט טיסה + מלון ולאחר חודש וחצי קיבלתי הודעה כי הטיסה נדחתה ב-9 שעות. פניתי לחברת התיירות וביקשתי לשנות את תאריכי העסקה אך לא נמצאה חלופה מתאימה, ומשכך הוסכם לבטל את העסקה ללא דמי ביטול, במעמד הבקשה נמסר לי כי אני צריכה לפנות לחברת התעופה ולבקש זיכוי וכל בירור לעניין ההחזר אני אעשה מול חברת התעופה. בנוסף החברה ממשיכה לגבות ממני את התשלומים בגין העסקה, אשמח לייעוץ מה אומר החוק ואיך עלי לפעול?
תודה רבה
שלום,
בהתאם למתואר (וההסכם ביניכם), על החברה היה לבטל את העסקה, להפסיק את התשלומים ולהשיב לך את כספך.
ככל שזה לא נעשה, אני מציע לפנות לחברה באמצעות מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד ו\או במידת הצורך להגיש תביעה.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי, את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר