שלום,
קניתי אתמול בגד בכרטיס דיירקט, במעמד הקניה המוכרת עדכנה שאין אפשרות של החזר כספי אלא רק של החלפה או זיכוי כיוון שהתשלום הוא בכרטיס דיירקט. האם אכן יש חוק כזה? ואם לא, מה אפשר לעשות מולם?
הודעת המוכרת בעת הקניה (זה גם רשום בחשבונית שיוצאת) היא חוקית? ובמידה ואסור להם- למי עלי לפנות?
תודה רבה
שלום,
בהתאם למתואר המוכרת פעלה כדין כאשר הציגה לך את התנאים לביטול עסקה טרם הקניה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר